9 Mart 2012 Cuma

HeiY!!!

e geldim işte nihayet.. Turkce karakter kullansam mı? pek adetim değil aslında.. Pek az düzgün Türkçe karakterle karşılastığımızdan biraz küskün olabilirim. Elim bir kez "ş"ye gidince ikincide mutlaka "s" yapiyor.. aklim onda kaliyor..
iste aslinda benim yaşam tarzımın kisa bir özeti..
Aklim hep seçmediğimde kalıyor.
Fakat hayat akışı sırasında bana "şimdi onu seçseydim bu kadar mutlu olur muydum acaba" dedirttiği anlar yaşattığiçin aslinda uzun süreli pişman mıyım acaba hallerim de bir anda balon gibi sönüyor.. fişşek gibi patlıyor ve ben yine mutlu kalıyorum..
şimdi bugün "depresif" le birlikte ortak yaşadığımız ne idüğü belirsiz enerjiklik hali ne kadar sürer bilmiyorum amaşu akışına bıraktığım ilk yazıdan memnunum. geri dönüp okuyup üzerinde bir değişiklik yapmadan önce hemen kaydedip çıkmalıyım..
bugün çok işim var ama tüm nefis ve tarifsiz ve bazen talihsiz olan anılarımla burada olacagim. üçümüz olacağız sayın heuz teşrif etmemiş üçüncü yazar..
ismin ne olacak merak ediyorum....
görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder