20 Mart 2012 Salı

basarili yayin.. o zaman devam..

basimizdan gecen onca ciddi sey icinde hep en sacma olanlarina guluyoruz.. fikrim hep sacma seyler yasarsak daha cok gulecegimiz yonunde.. fakat en degerli dedigimiz anlar da hep aniliyor yeri dolmuyor.. e zamanla hersey siliklesiyor.. cozum su.. degerli anlar yasa.. cok an.. anlamini yitirmesin.. ve 3 kisi yasa.. digerlerini onemseme...
konusur gibi yazarken ozne yuklem hatalari kacinilmaz..hayatta oldugu gibi..
canim dediklerimiz el oluyor..
eller can..
normal mi bu?
degil..
en guzeli, herkes bir anisini anlatsin..
se7en baslatsin..

bir bakisa degen asklar yasayan se7en)))))
(calan sarki ile baglantili gereksiz kisisel bilgi idi aniyla alakasi yok..)

depresifin seyehati baan sunu animsatiyor..
roma..

roma da su meshur cesme basindayiz..
serbest zaman.. ki ben hep bagimli olanlarin pesindeyimm...
yaklasik 15 kisinin ugur parasini o bicimsiz yere arkami donup savuracagim... uzerimde ankara'dan aldigim!! pisa tishirtum var.. arkami cesmeye donuyorum tek tek atmaya basliyorum.. dilek hep ayni.. yok.. ne biliyim ben o kadar tl cinci centin manasini??
salliyorum ziyadesiyle..
o sirada babam degerli makinesini basasagi dusuruyor.. ailecek uzuluyoruz.. birkac deneme fotosu cekiyorum.. kalan bozukluklari toptan firlatiyoru,, babamin cirpinislarina ilgiyi yogunlastiriyorum.. yok makine cekiyor ama gostermiyor.. aslinda heyecanli.. cekiyorsun ama ne cektin bilmiyorsun.. eskiden oldugu gibi.. ama simdiki zamanda bu ciddi bir sorun (garip di mi?)
yok.. yani cozum yok.. paralar zayi.. dilekler zayi..
o arada bir market buluyor bir kutu birayi fondip yapiyorum..
rehber kisisi cagiriyor.. haydi gidiyoruz diye.. hemen cagriya uyuyorum tabi..
hedef otel..
otele geliyoruz birkac deneme fotosu cekiyorum.. yok makine calismiyor...
umidi kesiyorum.. babam uzgun.. annem kizgin..
ben notr..
otelin muazzam bahcesine cikiyorum..
nefes..
nefesss..
nefesssss.

tatil bitiyor..
eve donuyorum.. gunler ardindan fotolari yukluyorum.. banbamin makineden su tarz fotolar cikiyor,,
ask cesmesi..
ask cesmesinin sulari ve tanimadigim bir dolu insan..
ask cesmesinin zemini..
babamin ve annemin ayaklari..
benim parmaklarim..
etrafta adim atan ayaklar..
bir otel odasi..
otel odasinin penceresi..
kapisi
perdeleri
zemini
yastik
yatak
tuvalet
balkon

ve bahce!!
o muazzam bahce..
son foto bu..
benim aklimda kalan son yer..
o bahce..
o bahcenin kokusu..
o bahcenin heyecani..
o bahcede icilen sigaranin keyfi..

bazi anlarin fotografi ancak bu kadar cekilebilir..
hem de hic farkinda olmadan..

iste ani..
iste an..

anladiginizi biliyorum...
sizi seviyorum.

se7en.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder