22 Mart 2012 Perşembe

one in a million and once in a life time..

neler olabilir bizim icin?
hic dusundunuz mu?
dusunduk ve yasadik da..
meselaa..
agir ornekler vermeyecegim..

bir kez olanlar..
bodrumdaki devremulk gecesi konu basligimiz yani en ana baslik.. olabilir mi bir kez daha? olmaz..
evlilik ayrilik?
oldu..
bir daha olmaz.. umarim..

ve kokoco mesela..
ve bar adaminin dibi..
beyaz gomlekli..

ve bizim akrabalarin hayatlari da normal ve tekrarlanir cinsten degil..
kuzenlerden bahsediyorum..
hepsi ayri dunya..
nihayetinde yalan dunya..

benim hayatimda en tek olan sizsiniz...
bir an dur]sundum bir baslarsam uykusuz kalacagim yazarsam ilkleri.. ve bu gece uykuya ihtiyacim var.. yarin ciddi bir ilk mesaim var.. dunyamiza biri daha katiliyor.
cok duygusalim.
cok baska bir ruhtayim..
ya da cok baska bir ruh cevreledi beni.. oglenden beri boyle.
tek istegim hastaneden mutlu cikmak..
rahat cikmak.. geri dondugumde herkes hala gulsun istiyorum.
endiseliyim.
neden bilmiyorum..


dunyaya yeni birinin gelisi beni bu kadar etkilemedi daha once,,
demek ki degecek derecede deli bir kisilik geliyor..
kendimi cok yakin hissettigim..

once in a million biri ve yarin
once in a lifetime..

heyecanliyim.
mutluyum.
tedirginim.

ve hiic olmamasi gereken bir anda..
yine
sarhosum..

alcami yuvarlayip yatiyorum....

sizi coook seviyorum kiymetlilerim..
cok kiymetlisiniz..

bu baslik altinda yasadigimiz ne cok sey var...
ve yasayacagimiz.,

ne demisler
nerde hareket orda bereket..
bol hareket diliyorum bize..
ve bol hareketli turk evlatlari..
operim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder